Poslední aktualizace: 19.11.2025
Digitální produkty jsou zpravidla nevratné, protože po jejich dodání již Provozovatel ani Prodávající nemohou zabránit jejich dalšímu použití. Přesto Platforma poskytuje ochranu kupujícího prostřednictvím escrow systému a systému sporů.
Kupující může zahájit spor / žádat refundaci, pokud:
Spor musí být otevřen do 48 hodin od dodání produktu (nebo od okamžiku, kdy měl být produkt dodán). Po uplynutí této lhůty může Platforma považovat obchod za dokončený.
Kupující otevře spor přes systém Platformy a popíše problém.
Prodávající má přiměřenou lhůtu (např. 24–48 hodin) na vyjádření a nabídku řešení.
Pokud se strany nedohodnou, Provozovatel může:
Rozhodnutí Provozovatele v rámci interního sporu je konečné v rámci Platformy a nedotýká se práva Uživatelů řešit věc soudně.
Otevření bankovního nebo kartového chargebacku bez předchozího pokusu o interní řešení sporu může vést k:
Pokud je chargeback shledán neoprávněným, může Provozovatel po Uživatelích vymáhat vzniklou škodu.
Provozovatel neodpovídá za:
V takových případech se spor posuzuje individuálně.
TradeForge is currently in beta testing. All product listings shown are placeholders for demonstration purposes. Final content will be fully compliant with platform policies and third-party guidelines.